Thursday, June 11, 2009

၁ႏွစ္ၿပည့္ ဘေလာ့ေလး

အသက္ ၂၄ႏွစ္ၿပည့္တုန္းက စခဲ့တဲ့ဒီဘေလာ့ေလး ခုေတာ့ ၁ႏွစ္ၿပည့္သြားၿပီ
ေပ်ာ္ရြွင္ရတာေတြ ၀မ္းနည္းရတာေတြ စိတ္ရွဳပ္ခဲ့ရတာေတြ အားလံုးနီးပါးကို သူ့ဆီမွာရင္ဖြင့္ခဲ့တယ္...
ခုဆို သူနဲ့ ရင္းႏီွးခဲ့ရတာ တႏွစ္ၿပည့္သြားၿပီ..
တခါတေလ က်မအလုပ္ေတြရွဳပ္ေနလို့ သူ့ဘက္ကိုမလွည့္ႏိုင္ရင္ဘူး..
တခါတေလ က်မစိတ္ဓါတ္က်ေနလို့ သူ့ဘက္ကိုမလွည့္ႏိုင္ဘူး..
တခါတေလ က်မအားေနလို့ အင္တာနက္ေပၚေလ်ာက္သြားရင္း အလည္လြန္ေနလို့ သူ့ဘက္ကိုမလွည့္ႏိုင္ဘူး..
တခါတေလ ဘာမွေရးစရာမရိွလို့ သူ့ဘက္ကိုမလွည့္ၿဖစ္ဘူး...
ဒါေပမဲ့ က်မသူ့ဆီကိုေရာက္တိုင္း ေႏြးေထြးစြာၾကိဳဆိုၿမဲပါ........
က်မဘေလာ့ေလးကို လာလည္မဲ့သူေတြရိွေအာင္ က်မမၾကိဳးစားပါဘူး
လာလည္ပါလို့လဲ က်မမဖိတ္ေခၚပါဘူး..
ဘာလို့လဲဆိုေတာ့ ဒီဘေလာ့ေလးက က်မရဲ့ ဒိုင္ယာရီေလးပါ -
ၿပီးေတာ့ စာေရးလဲပ်င္းတဲ့ စိတ္ကူးရမွ ထထေရးတတ္တဲ့က်မ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုဒုကၡမေပးခ်င္လို့ပါ း-)
ဘာပဲေၿပာေၿပာ ေအးေအးေဆးေဆး တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ေနတတ္တဲ့ က်မနဲ့ က်မရဲ့ဘေလာ့ေလးကေတာ့ ကိုယ့္ဆင္ေၿခနဲ့ကိုယ္ ဟုတ္ေနတာပါပဲ
း-)